torsdag den 4. august 2016

Sommeren i Danmark

Det danske sommervejr viser sig desværre ikke var sin bedste side i år, mine ben er simpelhen så blege, at jeg overvejer at finde selvbruneren frem, hvilket jo ikke burde være nødvendigt i starten af august måned.
Men når vejret så endeligt er godt, så er det dælme også med at nyde det. 

Pigerne elsker stranden og når man som os kun har 5 minutters kørsel dertil, tilbringer vi meget tid ved vandet.
For et par uger siden, pakkede vi bilen og tog afsted på krabbefangst, et stort, vores børn var ihvertfald vilde med det. 

Indeholder reklame

Vi har været så heldige at modtage Lækre sager fra scrunch, som selvfølgelig skulle med os på stranden. 


Spandende er simpelhen så smarte, de er lavet i silikone og er foldbarer, så de fylder nærmest ingenting, derudover vejer de kun 210 gram og holder virkelig godt, fremfor en spand lavet af plastik. De fås i alverdens farver, jeg er vilde med pastelfarverne og så koster de kun 99,95 kr. 
Pigerne brugte spandene flittigt til at opbevarer krabber i, men næste gang vi skal til stranden, skal der bygges en masse sandslotte. 


Fiskenettene er lavet med teleskop stang, så de er nemme at have med i strandtasken, nettene er ret solide og har allerede holdt til mange timers leg. Et net koster 69,95 kr. 


Vi var så heldige at låne en fin væddeløbsbane til de krabber pigerne fangede, men selvfølgelig skyndte vi os at  at slippe dem ud i vandet igen. 


De fine badesokker pigerne har på, er fra Duukies, de er simpelhen så geniale, jeg har skrevet om dem lige Her. 


Produkterne kan bla. Købes hos lirum Larum Leg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com