tirsdag den 15. marts 2016

Sommerferie

I skrivende stund sidder jeg med lillebror Aske i bæreselen og pigerne tumler rundt på gulvet, vi har lige spist aftensmad meget meget tidligt, og jeg håber inderligt at pigerne falder tidligt i søvn, i håb om at jeg kan få en lille times ro, inden jeg selv falder om.
Den sidste uge har været virkelig hård, Ella har været hjemme hele ugen, da hendes dagplejemor er syg, Divaen har været syg siden i torsdags og min mand har haft weekend arbejde og er endnu ikke kommet hjem fra arbejde i dag.
I løbet af weekenden har Ella præsteret at hoppe på sofabordet, tegne på vores nye lænestol og givet Divaen tæsk utallige gange, det er det aktivitetsniveau der har kørt hele ugen, mor her er træt og trænger virkelig til ferie.
Altså sådan en rigtig daseferie, med sol, sand, vand, drinks og lækkert mad - men den ferie der, den har jeg vinket farvel til for en del år siden, for det er som om det ikke rigtig fungerer med småbørn (eller ihvertfald ikke vores) Tro mig, vi prøvede det for næsten 2 år siden og gør det ikke de næste mange år. 

Så i år har vi planlagt at turen går til Schloss Dankern i Tyskland. Faktisk samme sted som sidste år, et meget børnevenligt sted, hvor der er plads til masser af leg. Vi skal bo i en hytte, omringet af mange forskellige legepladser, et indendørs legeland og et fantastisk lækkert badeland. 
Turen derned tager omkring 5-6 timer i bil og er nok det vi max kan overkomme med 3 små børn. 

Vi glæder os allesammen og deler lige lidt billeder fra sidste år. 








Og så var det lige man tænkte, hvor blev tiden af? 

Hvor skal i på sommerferie henne i år? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com