tirsdag den 5. januar 2016

Forkælelse til hele familien!

Nå - endelig lidt nyt fra mig..... Jeg håber I allesammen har haft en skøn juleaften og er kommet godt ind i det nye år?
Jeg selv har lige haft brug for at holde en lille pause fra bloggen, da fokus har været på min lille familie og på baby, som jo desværre stadig gemmer sig i maven, men nu er det altså snart slut, for ud det skal han jo;-)

Min familie og jeg er så heldige at vi fortsat er en del af testfamilen i 2016, så derfor vil der stadig fortsat komme en masse interessant læsning på den front - hvis du er nysgerrig, kan du læse beskrivelsen af os og de 29 andre familier lige HER.


Mie der står bag testfamilien, har stiftet et nyt genialt koncept, som hedder pluspakken.dk, her kan man hver måned, eller når man lyster bestille en pakke, med hemmelige produkter, som har en langt større værdi end det man normalt kan købe dem til i butikkerne, kendetegnede er, at det er produkter som før er blevet testet hos testfamilien.dk.


I december modtog jeg en super lækker XL pakke, hvor der var lidt til hele familien. 



Lækkert sengetøj i størrelse junior fra småfolk.


Tøj fra Magic Robes str. 62 til lillebror, virkelig en skøn og blød kvalitet. 


Badeskum fra Tinti, som mine piger har haft super meget glæde og fornøjelse af, de spørg til hvornår vi kan købe mere. 


En rigtig fin kuffert med det nye LEGO Juniors, som kan bruges af begge mine piger, det blev iøvrigt taget i brug med det samme. 

Derudover var der også en lækker lotion fra mærket MILK, et mærke jeg har kigget på i længe, men endnu ikke prøvet.

Samt en masse fine prøver/ekstra ting. 

Det er lige præcis derfor jeg syntes at konceptet er så genialt, man går lov til at modtage nogle ting man måske ikke selv lige havde tænkt på, men produkter man rent faktisk kunne blive glade for og ikke mindst afhængig af:-) 

Nu vil jeg skynde mig ind og bestille en XS pakke til alle mine 3 børn. 

Skulle du Også få lyst til at bestille en pakke og modtage den her i januar, så skal du bestille den inden d. 7 januar, du kan læse meget mere om det, samt bestille lige HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com