torsdag den 29. oktober 2015

Når aftensmaden skal være ret nem!

Jeg er nået til et punkt, hvor jeg er kørt surt i at skulle lave madplan hver evig eneste uge, samt handle ind til det. Med en mand som ofte først er hjemme efter spisetid og med 2 trætte børn om eftermiddagen, havde jeg bare brug for en hjælpende hånd.

Via testfamilien.dk, har jeg hørt om virksomheden Retnemt.dk. Kort og enkelt går det ud på, at man får leveret 1 eller flere måltidskasser til døren.
I en kasse er der alt hvad der skal bruges til et aftensmåltid, det er virkelig få ingridienser man selv skal have liggende, såsom salt, olie og mel.

Vi har valgt at få 4 gange aftensmad, hver 2. Uge, de uger hvor manden har arbejdsweekend, så giver det mig lidt ekstra tid til andre ting.  Man kan enten vælge til 2 eller 4 voksne og der er rigeligt med mad. Der bliver brugt lækre råvarer, såsom økologiske mælkeprodukter og kød af god kvalitet.

Det er virkelig lækkert med nye og velsmagende retter, som også er forholdsvis sunde.
Man kan vælge mellem 9 forskellige kategorier.
  • Ret økonomisk
  • Middelhavsret
  • Ret Eksotisk
  • Ret Børnevenlig
  • Xtra nem
  • Familieretter
  • Fiskeret
  • Ret Sund
  • Ret Lukusriøs
Ugen inden man modtager, får man tilsendt en mail, hvor de har tildelt retter udfra hvilke kategorier man har valgt, men man kan sagtens skifte retterne ud, hvis der er noget der ikke lige falder i ens smag. 








Kender du til andre måldtidskasser? 

Skulle du brænde inde med et spørgsmål, så skriv endelig, så skal jeg nok se om jeg kan give dig et svar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com