fredag den 30. januar 2015

Paddington!

Jeg har været så heldig at vinde 2 biografbilletter til Paddington i en konkurrence hos GrowingFeet på deres Facebookside.
Divaen har faktisk kun været med mig i biograften Én gang, hvilket ikke ligefrem var en succes, det var julen 2012, hvor vi var inde og se Frozen. Men vi nåede ikke at se den færdig, da Divaen blev bange, siden den dag har vi ikke været i biografen.

Jeg har været lidt i tvivl om hvorvidt vi skulle ind og se Paddington, da Divaen er en sensitiv pige, tvivlen må komme mig til gode, da Divaens far  endelig  har en friweekend, hvilket ikke er sket siden før jul. Så nu har vi planlagt at vi tager i biografen i morgen, så bliver Den Lille passet af Farmor og Farfar imens.

Jeg har vist Divaen en Trailer på filmen, hvilket var en stor glæde for hende, hun ville se den igen og igen.

Kryds lige fingre for at det bliver en succes! Jeg glæder mig til lidt kvalitetstid sammen med min store pige og manden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com