lørdag den 27. december 2014

Udsalget er skudt igang!

Udsalget er allerede gået igang rigtig mange steder. I detter indlæg, vil jeg tippe om et par steder hvor der er mulighede for at spare minimum 30% på børnetøj

Favoritterne i øjeblikket er:

Racoonoutdoor 35% på alt vintertøj: Her
Det er her pigernes vinterovertøj er fra



Phister & Philina 35% på alt vintertøj: Her

House of kids 40% på alle udsalgsvarer: Her

Heaven4kids 50% på Alt Name It:Her

Pomp de Lux 30% på det meste:Her

Jeg har lovet mig selv og også lidt manden, at der ikke skal shoppes, pigerne mangler virkelig ikke noget.
Det eneste sted jeg har shoppet lidt er hos Pomp de Lux.
Den lille er rykket op i en str. 86. Og så skulle der lige suppleres med lidt nyt tøj (hun har arvet en del fra Divaen)
Det blev til disse lækre styles:




Strik serien fra Pomp de Lux har vi været rigtig glade for at bruge til Divaen, kvaliteten er virkelig lækker og holder form og farve rigtig pænt. 

Er der andre gode steder med udsalg, må i gerne skrive en kommentar, så kan vi hjælpe hinanden lidt :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com