lørdag den 13. december 2014

Juleoutfit 2014

Jeg har simpelhen købt de fineste julekjoler til pigerne da der var Black Friday.
Phister & Philina havde nemlig 60% rabat i 24 timer, ja og så kunne jeg da slet ikke lade være :-)



Kjolerne finder du Her og Her det er fra deres Christmas collection. 
Jeg kan lige forstille mig de to tøser danse rundt ii kjolerne juleaften.

Herhjemme er vi ret glade for sort, nok fordi det passer til det meste af tøsernes tøj. Så der kom også lige to T-shirts med i kurven, det er så fint at de er enkle men alligevel lidt tøset. Du kan købe dem lige Her



Phister & Philina har lanceret en ny Black serie, med rigtig mange fine ting.


Jeg har købt disse bukser, som du finder Her kvaliteten er jeg virkelig imponeret over og glæder mig til jeg får dem vasket, så Ella kan få dem i brug.


Jeg kan anbefale Jer, at Man tilmelder sig Deres nyhedsbrev, der er nemlig ofte gode tilbud og så får man alle de gode nyheder som en af de første :-)

Smut lige forbi og se deres Spring/Summer 2015, som lige er kommet på hjemmesiden der er mange lækre sager i friske farver.


      Indlægget er ikke sponsoret, det er helt mine egne ord og meninger :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com